علائم و درمان بالا سطح پتاسیم در نارسایی کلیه ها چه هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علائم و درمان بالا سطح پتاسیم در نارسایی کلیه ها چه هستند

علائم و درمان سطح پتاسیم بالا در نارسایی کلیه چیست؟ دانستن این روشن برای درمان این بیماری و کاهش خطرات ناشی از بدتر شدن مفید است.

اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کنند، آنها ممکن است قادر به حذف مقدار مناسب از پتاسیم هستند. به عنوان یک نتیجه، پتاسیم می تواند در خون ساخت تا. در واقع، اغلب هیچ نشانه آشکار با سطح بالایی از پتاسیم است. اگر علایم رخ می دهند عبارتند از: تهوع، آهسته، ضعیف، یا پالس نامنظم، سقوط ناگهانی زمانی که ضربان قلب می شود بیش از حد کند و یا حتی متوقف می شود.

برای افراد با سطح پتاسیم بالا، اما نه بسیار بالا، آنها می توانند آن را با رژیم غذایی کنترل می کنند. که باید شامل حد و یا جلوگیری از مارچوبه، آووکادو، سیب زمینی، گوجه فرنگی یا سس گوجه فرنگی، کدو زمستانی، کدو و اسفناج پخته شده. محدود و یا اجتناب از پرتقال و آب پرتقال، شلیل، کیوی، کشمش، و یا دیگر میوه های خشک شده، موز، طالبی، عسلک، آلو، شلیل و. جلوگیری از گرفتن جایگزین های نمک اگر از شما خواسته به خوردن یک رژیم غذایی کم نمک.

اما اگر سطح پتاسیم شما خیلی بالا است، و یا اگر شما علائم خطر، مانند تغییرات در ECG، شما نیاز به درمان اورژانس. که ممکن است شامل: کلسیم به رگ های خود را با توجه به (IV) برای درمان عضله و قلب اثر سطوح پتاسیم بالا. قند و انسولین با توجه به رگهای شما (IV) برای کمک به سطح پتاسیم پایین تر به اندازه کافی طولانی برای اصلاح علت. دیالیز کلیه اگر عملکرد کلیه شما ضعیف است. داروهایی که کمک به حذف پتاسیم از روده ها را قبل از اینکه جذب. بی کربنات سدیم اگر مشکل با اسیدوز ناشی، قرص آب (دیورتیک) برای کاهش پتاسیم کل.

در اینجا من به طب میکرو چینی Osmotherapy، که یکی از موثر ترین راه برای کاهش پتاسیم بالا در نارسایی کلیه به طور طبیعی و تسکین علائم ناشی از آن را توصیه. اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح پتاسیم بالا خود و یا درمان نارسایی کلیه نیاز دارید، برای تماس با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند

 





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه علائم، نارسایی کلیه، پتاسیم بالا در نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: